Vrijwilligers gezocht

In verband met het stoppen van een aantal vrijwilligers is het College van Kerkrentmeesters op zoek naar nieuwe vrijwilligers voor Actie Kerkbalans.

De werkzaamheden die u als (mogelijk) nieuwe vrijwilliger gaat doen:

- Het rondbrengen van (informatie)enveloppen bij gemeenteleden in een daarvoor aangewezen route;

- Het ophalen van de antwoordenveloppen in dezelfde route (in verband met corona heeft u de keuze om de antwoordenvelop persoonlijk op te halen of deze te laten opsturen door het gemeentelid zelf)

- Het (eventueel) afgeven van de tas met opgehaalde antwoordenveloppen op een daarvoor aangegeven adres.

Actie Kerkbalans wordt altijd georganiseerd in de 2e helft van januari.

Denkt u bij het lezen van bovenstaande: ‘dat is wel iets voor mij en daarvoor wil ik mij graag inzetten’, dan kunt u (of jij) zich aanmelden via mailadres: cvkfinancieel@hervormdvollenhove.nl. Ook voor eventuele vragen kan dit mailadres worden gebruikt.

Alvast hartelijk dank voor het doorlezen, overwegen en hopelijk ook uw aanmelding.

Met vriendelijke groeten,

Het College van Kerkrentmeesters