Dienst 27 februari 2022

A.s. zondag 27 februari zal ds. M. Zeeman uit Hoogblokland voorgaan in de morgendienst. De beroepingscommissie heeft met deze predikant afgelopen weken gesprekken gevoerd. Kerkenraad en beroepingscommissie hopen dat vele gemeenteleden zowel jong als oud aanwezig zullen zijn in deze dienst in de Grote Kerk.

Coronamaatregelen

Zoals ieder in de media waarschijnlijk wel heeft meegekregen, gaan vanaf vrijdag, 25 februari de beperkingen die de coronamaatregelen ons gaven de prullenbak in. Voor ons als gemeente betekend dit, dat we zonder reservering, zonder mondkapje en zonder inachtnemening van 1,5 meter afstand weer vrijuit naar de kerk mogen komen.  We gaan ervan uit dat u met klachten thuis blijft. We zien u/ jou graag a.s. zondag  in de Grote Kerk en/of in de Kapel.

Kerk