Hervormde Gemeente Vollenhove Sint Jansklooster bakt voor Oekraïne

Op zaterdag 23 april organiseren wij de jaarlijkse armoedeactie. We zullen voor de hele gemeente leuke activiteiten organiseren. Het doel van deze armoede actie is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de mensen in Oekraïne. Daar hopen we met de hele gemeente aan mee te kunnen helpen. Voor jong en oud zal er een versnapering en een activiteit zijn. Daarvoor vragen wij uw hulp. Iedereen mag een taart, cake of koek bakken, zodat we ze vervolgens verkopen.

De baksels kunnen op 23 april vanaf 10:00 uur gebracht worden bij de grote kerk. Indien u niet in de gelegenheid bent om de baksels te brengen, vermeld dit dan bij uw opgave, dan halen we het bij u thuis op.

Wilt u wat lekkers maken dan kunt u zich opgeven via: epaters@hervormdvollenhove.nl of 0527 246202 (Vrouwkje Jordens).

Na 2 jaar geen armoedeactie te hebben georganiseerd hopen we er dit jaar een fijne en succesvolle middag te houden. Laten we als Hervormde Gemeente Vollenhove Sint Jansklooster samen achter Oekraïne staan.

cupcake