Schoenendoosactie

Van schoenendoos tot onvergetelijk cadeau. Onderwijs is zoveel meer dan leren schrijven en rekenen. Door mee te doen met de schoenendoosactie van stichting Gain leren kinderen een waardevolle les: dat geven om een ander belangrijk is. En krijgen leeftijdsgenootjes in arme landen een onvergetelijk cadeau!

Kinderen in Nederland vullen een schoenendoos met schoolspullen, toiletartikelen en speelgoed voor leeftijdsgenootjes die in moeilijke omstandigheden leven. Ze doen daarmee iets concreets voor arme vriendjes

Als kerk willen wij ook dit jaar weer, samen met de scholen, van harte aan deze actie meedoen. Daarbij kunnen we niet zonder uw hulp. Helpt u mee? Laten we samen de schouders zetten onder deze prachtige actie!

De gevulde en versierde dozen kunnen ingeleverd worden op zondag 9 oktober in de gezamenlijke dienst in de Grote Kerk.

Ook vóór de andere diensten in de Kapel en in de Mariakerk op die dag kunnen de dozen gebracht worden

Wilt u geen schoenendoos vullen maar toch iets geven, in de hal van de kerk komt een doos te staan waar u uw spullen in kunt doen. Ook is de diaconie-collecte deze zondag bestemd voor Stichting Gain.

Schoenendoosactie