Vrijwilligers gezocht

Het College van Kerkrentmeesters is op zoek naar vrijwilligers die een aantal maal per jaar enveloppen willen bezorgen bij gemeenteleden. Daarnaast zoekt het college ook nog een aantal vrijwilligers voor Actie Kerkbalans.

Bezorgen van enveloppen
Het gaat hierbij om het bezorgen van enveloppen bij gemeenteleden in één of meerdere straten die gegroepeerd zijn. Dit wordt gedaan voor de solidariteitskas en een aantal collecten door het jaar heen (Paascollecte, Dankdagcollecte en de Eindejaarscollecte).
Het bundeltje enveloppen wordt bij de bezorger afgeleverd en deze dienen dan bezorgd te worden bij de gemeenteleden. De enveloppen kunnen gewoon in de brievenbus gedaan worden en hoeven dus niet persoonlijk te worden afgegeven.

Actie Kerkbalans
Ook voor Actie Kerkbalans zoekt het college nog naar vrijwilligers die een route willen lopen.
De vrijwilligers bezorgen de enveloppen in hun route en halen de antwoordenvelop een week later persoonlijk weer op. Actie Kerkbalans wordt jaarlijks gehouden in de tweede helft van januari. Voorafgaand is er een startavond van Actie Kerkbalans, waar de tassen met enveloppen kunnen worden opgehaald. Ook is dan nog enige uitleg over wat de bedoeling is.

Het College van Kerkrentmeesters doet een beroep op u en jou en hoopt dat de vacante routes weer ingevuld kunnen worden en/of dat wij vrijwilligers achter de hand hebben, mocht er onverhoopt iemand uitvallen of verhinderd zijn.

Denkt u bij het lezen van bovenstaande; ‘Dat is wel iets voor mij en daarvoor wil ik mij graag inzetten’, dan kunt u (of jij) zich aanmelden via mailadres: cvksecretariaat@hervormdvollenhove.nl Ook voor eventuele vragen en/of aanvullende informatie, kan dit mailadres gebruikt worden. U kunt ook bellen naar 06-30903844 (Annemarie Kwast).

Alvast hartelijk dank voor het doorlezen, overwegen en hopelijk ook uw/jouw aanmelding.

Met vriendelijke groeten,

Het College van Kerkrentmeesters